Miért jó, hogy minden esetben egyedi árajánlatot készítünk?

Cégünk törekszik arra, hogy partnerei számára az ország bármely pontján minél optimalizáltabb és költséghatékonyabb  szolgáltatást nyújtson az adott átvételi, rakodási és szállítási feladatra koncentrálva.

Ehhez viszont szükség van az árajánlatkérő/eszközlista minél pontosabb és részletesebb kitöltésére a partner részéről, hogy biztosítani tudjuk a számára megfelelő ajánlatot és szolgáltatást.

Az árajánlat elfogadása után nincsenek rejtett költségek, az átvett hulladékok kezelésével kapcsolatban felmerülő költségeket utólagosan nem hárítjuk át a Megrendelőre.

Mi szükséges a minél gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéshez?
  • Az ügymenet gyorsítása és rugalmas lebonyolítása érdekében nagy segítség számunkra, ha a partnerünk csatol néhány fényképet az átadni kívánt elektronikai hulladékokról, használt számítástechnikai berendezésekről. Erre főleg akkor van szükség, ha a partner valamilyen oknál fogva nem tudja pontosan meghatározni az eszközök mennyiségét vagy besorolását az eszközlistában.
  • A szállítás hatékony végrehajtásához célszerű a kapcsolattartónak mobiltelefonszámot is megadni, hiszen sok esetben, előzetes megbeszélés alapján odatelefonálunk érkezés előtt a partnernek, hogy ne kelljen ránk várnia, valamint a szállítást végző autónk is tudjon haladni a feladatai teljesítésével.
  • Az árajánlatban vállalt feladatok gördülékeny elvégzéséhez és a rakodási idő csökkentéséhez kérjük, hogy a Megrendelő az átadni kívánt eszközöket szállítójárművel is jól megközelíthető helyre készítse össze. Amennyiben partnerünk kívánja beszállítani a telephelyünkre az elektronikai hulladékokat, abban az esetben kérjük, hogy a várható szállítás előtt 1-2 nappal legyenek kedvesek időpontot egyeztetni a +36306558820-as telefonszámon, hogy munkatársaink felkészülten tudják fogadni a szállítmányt, ezáltal csökkentve a várakozási időt.
  • Kapcsolattartónak olyan személy megadása a megfelelő számunkra, aki az adott szállítással kapcsolatban ismeri a műszaki paramétereket, pl. tudja hol van a raktár kulcsa, pontosan melyik eszközöket kell elszállítanunk, stb.
  • Az ügymenet gyorsítása érdekében jó, ha a kapcsolattartónál van bélyegző az átvételi dokumentáció hitelesítéséhez, s nem az átvételi, rakodási és szállítási feladat végeztével kell keresgélni azt. Ez vonatkozik arra az esetre is, ha a partnerünk szállítja be az eszközöket a telephelyünkre.
  • Amennyiben az elektronikai hulladékokat a partnerünk szállítja be hozzánk, úgy kérjük, hogy munkanapokon legkésőbb 15 óráig érkezzenek meg telephelyünkre.
Mi történik az átvett elektronikai hulladékkal?

A telephelyünkre beérkezett elektronikai hulladékokat a mérlegelést követően kiválogatjuk az anyagfajták tekintetében, majd szétbontjuk. Az így nyert hulladékokat, másodnyersanyagokat ártalmatlanításra, valamint újrahasznosításra továbbítjuk.

Melyek azok az eszközök, amelyeket nem áll módunkban átvenni?
  • Tintapatronok és tonerek
  • CD, DVD és floppy lemezek
  • Audiokazetták és videokazetták
  • Hiányos hűtőberendezések
  • Hiányos képmegjelenítő berendezések (monitorok, televíziók)
Mi történik a bizalmas, titkos adatokat tartalmazó adathordozókkal?

Az adathordozókon található valamennyi adat a hasznosítás során megsemmisül, mivel a kezelési technológiánk olyan anyagroncsolással együttjáró munkafolyamatokat tartalmaz, melyek lehetetlenné teszik az utólagos adat visszaállítást.

Mi történik a kereskedelmi forgalomból kivont, újra nem értékesíthető termékkel?

Ide tartoznak például:

– a forgalomba hozott új termékek, melyek fogyasztói reklamáció kapcsán visszavétel által kerülnek hozzánk

– érintésvédelmi szempontból nem megfelelő termékek

– megsemmisítésre átvett vámáruk

– biztosítási vagy igazságügyi kárszakértő által vizsgált elektromos berendezések

A fent említett elektronikai hulladékok átvételét követően minden esetben gondoskodunk azok „megsemmisítéséről”, eredeti állapotába vissza nem állítható módon történő szétszereléséről.

Az anyagroncsolásos szétszerelési technológiának köszönhetően az átvett készülékek teljes egészükben megsemmisülnek.

Az átvételhez szükséges-e szerződést kötni vagy elég az árajánlatkérő/eszközlista megküldése?

Társaságunk az elektronikai hulladékok átvételét nem köti a szerződés megkötéséhez, viszont minden átvételnél a weboldalunkon található vállalkozási keretszerződésben foglaltak a mérvadóak.

Elérhetőségeink 

Telephely:6781 Domaszék, külterület 037/24. hrsz. Levelezési cím:6725 Szeged, Röszkei u. 35. Telefon:+36 62 310 974 Mobil: +36 30 655 8820E-mail cím:iroda@ccelektro.hu

Magunkról 

Cégünk a C&C Elektro Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. elektronikai hulladékok, leselejtezett informatikai, illetve irodatechnikai eszközök átvételével foglalkozik.


Letölthető dokumentumok 

Közösségi média

Asztali változat megtekintése